HVAD SIGER KUNDERNE?

Vi er glade for at have tilfredse kunder, der skriver pænt om os!

TOSCANA

Anonym 7

Vi havde en helt utrolig dejlig tur til det sydlige Tanzania, som bestemt levede op til vores meget store forventninger. Vores chauffør/guide, Gerald var vældig sympatisk, meget vidende og en både dygtig og hensynsfuld “driver”. Da vi jo kørte meget, var det umådelig rart, at man ikke behøvede at “køre med” selv! Gerald “snød bestemt […]

Mikael & Lisbeth

Hjemvendt fra en dejlig påskeferie i Garfagnana, vil vi sige mange tak for en veltilrettelagt vandretur fra Sillico til Parco Orecchiella.
Vi blev som aftalt hentet af Danilo i Cardoso og fik en grundig briefing. Vi følte at vi var i meget trygge hænder – også da solskinsvejret pludselig blev til hagl og sne på vej til Casone.

ACONCAGUA

Poul

Jeg havde en fantastisk tur. Alt klappede. Jeg kom på et lille hold bestående af en argentiner, en brasilianer, en amerikaner og en japaner som dog først stødte til os på basecamp (en berømthed: første døvstumme mand på Mount Everest – han kom lige fra et andet bjerg i Patagonien) … kun mænd.

KENYA

Gitte og Dorthe Ejby

Hej Kim Mange tak for en veltilrettelagt tur. Vi kan stadigvæk svæve efter sådan en dejlig tur. Vores chaufførguide (Musa M. Kidato) var meget dygtig til at finde vej, rar at være sammen med og så havde han virkelig øje for at finde dyr! Uden brug af kikkert kunne han fastslå mange forskellige dyre- og […]

Bent & Vibeke

Hvis jeg skal beskrive vores tur med kun et ord, vil det være “Fantastisk” :-)​
Hvis jeg får lejlighed (råd…) til at tage til Kenya igen, må du godt arrangere turen, samt jeg vil godt have Ian som guide igen.
Dog vil jeg så bruge al min tid i Masai Mara – Det var simpelthen toppen !​

SKOTLAND

Anette

Hej Michael Vi er nu tilbage igen efter vores tur til Skotland. Vi vil lige give en tilbagemelding om, at det har været en rigtig god tur. Vi er blevet rigtig godt modtaget, både af Margaret og på de forskellige overnatninger. Vandreturene har været godt tilrettelagt og lige efter vores forventninger. Så tak for en […]

Anonym

Vi er lige kommet hjem, efter at have tilbragt nogle ekstra dage på The West Highland Way og sluttede af i Edinbourgh.Alt fungerede perfekt. Transporten, rigtig gode B&B og vandreturene var meget varierende og smukke, både når vi gik langs kysten, i skoven eller i højlandet. Og så havde i også bestilt godt vejr. Vi […]

Ulla & Birgit

Kære medarbejdere på Trekkingbureauet, Vi havde bedt om jeres assistance til at få lagt en ramme omkring et ophold i Skotland fra d. 20.-28.juli, og vi synes I har løst opgaven til ug. Kommunikationen før turen forløb uhyre let, I var meget lydhøre over for vores ønsker, alle tilsendte materialer var grundigt bearbejdet (kortruter indtegnet, […]

TANZANIA

Holger og Bodil

Vi er velankommet til Tune efter 3 fantastiske uger i Tanzania og Uganda. Vi fik en enestående service i begge lande. Fra vi ankom i Nairobis lufthavn blev vi budt velkommen – karibu – med stor venlighed. Guiderne var dygtige både til at køre og fortælle og til at forstå vores individuelle behov og ønsker. […]

0 comments

Vi skylder lige at fortælle dig at du har gjort et godt stykke arbejde da du lavede vores rejse til Tanzania. Alt klappede og vi havde en fantastisk tur. Vi havde en helt fantastisk chauffør Limo og kok David og de var med til at gøre safarien til en kæmpe oplevelse. Vores 3 vandreture var […]

Anonym 6

Ballonturen gik i orden dernede og 3 af os fik en fin flyvetur. Jeg vil gerne kvittere for en meget fantastisk tur. Alt fungerede perfekt og vi oplevede utroligt meget. Tak for det. Mange hilsener

Anonym 5

Hej Michael Så er det vist på tide at komme med en tilbagemelding. Det er dejligt at kunne fortælle, at rejsen har været helt fantatisk og til fulde levet op til vores forventninger. Den var godt tilrettelagt og havde en passende fordeling mellem Uganda og Tanzania. Alle lodger var af pæn standard, og især Buhoma […]

Erik og Birgit

Kære Michael/Trekking Bureauet Vi havde en ud over alle forventninger god og vellykket tur til Tanzania, som vi var meget spændt på at gense, siden vi sidst besøgte landet i 1982. Vi var på forhånd indstillet på, at mangt og meget måtte være anderledes og for at forebygge en skuffelse i den henseende, sagde vi […]

Anonym 3

Kære Caspar Det har været en fantastisk rejse, som vi har været MEGET glade for. Hele safarituren klappede bare. De sidste nætter var dog meget kolde. Vi frøs så meget om natten, at vi lå med alt tøjet på i soveposerne og frøs alligevel. Et par ekstra tæpper ville have været skønt. Chauffør + to […]

A + E

Kære Michael og kollegaer Vi er nu hjemme efter en fantastisk rejse til Tanzania som vi har været rigtigt glade for. Jeres valg af Snowcrest hotel i Arusha til os var lige i plet, mht til standarden. Super at vende tilbage hertil efter nedstigningen Vi nåede toppen af Kilimanjaro. Det var en meget spændende men […]

A + N

Kære Michael Nu er vi retur med bagagen fuld af fantastiske oplevelser. Alt klappede perfekt fra modtagelsen i Klimanjaro Lufthavn til vi blev sat af igen samme sted 12 dage senere.Teamet på bjerget var meget professionelt og det var en stor oplevelse at nå toppen. Pakkelisten fungerede perfekt – vi medbragte intet, som ikke var […]

Birgit og Tommy

Hej Michael Så er vi kommet hjem fra vores ”store tur” til Uganda, Tanzania og Zanzibar, og jeg vil som vi aftalte inden afrejse, lige beskrive forløbet. Det er egentligt ganske nemt fortælle, da ALT er forløbet perfekt og vi har ikke oplevet nogen problemer undervejs. Tak for en veltilrettelagt tur med kompetente samarbejdspartnere. Vores […]

Gruppen

Jeg lovede, at vi ville give en samlet tilbagemelding til jer om turen til Tanzania og Zanzibar, når vi havde fået fordøjet turens mange indtryk og kunne mødes igen. Det gjorde vi så i fredags, hvor vi nød at se en masse fine billeder fra turen og genopleve turens mange højdepunkter. Vores tilbagemelding kan du […]

Søren

Hej Pia Jeg synes at du lige skal høre fra os, vel-hjemkomne fra den skønne tur. Først og fremmest så tror jeg ikke før at jeg har oplevet et arrangement hvor alt bare klappede så perfekt som det du havde strikket sammen til os. Det var formidabelt som det fungerede. Og så oveni, at det […]

Marianne & Morten

Hej Michael Så er det en uge siden, at vi kom hjem fra Borneo 🙂 Vi tænkte, at vi lige ville give en melding om hvordan turen har været. Den har været FANTASTISK… intet mindre.Alt har bare været top i orden. Jeres lokale firma har været helt helt fantastisk. Kæmpe ros til dem.Tak for en […]

Os alle 4

Hej Michael ! Vi havde en helt og aldeles fremragende tur. Tak for udflugten til Karen B & girafferne 🙂 Tanzania var en guddommelig oplevelse, og det er ikke sidste gang, vi har været på safari ! 🙂 Vi skal hilse fra LangiLangi 🙂 MVH os alle 4

Annamaria og Bo

Hej Michael Så er vi hjemme efter en super dejlig tur. Vi nåede toppen 🙂 Vi ændrede ruten da vi var dernede efter at have talt med hotellet. Så vi tog Machame ruten, hvilket jeg tror var godt, så vi ikke fik et meget langt stræk dagen før top-turen. Marangu hotel fungerede super. God briefing […]

JORDAN

Bettina

Kære Caspar. Nu er det allerede en uge siden, at vi kom hjem fra Jordan – supergod tur, hvor vi nåede en masse. På grund af misforståelsen vedrørende Petra fik vi til gengæld en sejltur i Aqaba med badning og snorkling i Det Røde Hav – helt fint. Vandreturen fra Lille Petra og ind fra […]

MEXICO

Elsebeth

Kære Lone. Jeg tænker jeg lige vil give lidt tilbagemelding fra vores tur i Mexico : Vi har nydt hele turen og alting har bare fungeret perfekt : lige fra afhentning i lufthavn og til vi blev sat på flyet igen. Dejligt hotel i Merida og godt beliggende (jeg vil dog anbefale American fremfor Continental […]

BORNEO

Morten

Hej Caspar, Det var en vidunderlig tur vi var på, der var ikke noget der manglede, det var bare en perfekt bryllupsrejse. Hilsen Morten

Anonym 4

Hej Caspar. Jeg vil på vegne af mig selv og min mor ……… sende en stor tak. Vi var i Singapore og på Borneo (Malaysia) i perioden den 8/2 – 25/2. Vi havde en fantastisk tur (hvem kan klage, når man rejser til ‘de varme lande’, og Danmark minder om en dybfryser???). Men også al […]

Brian

Hej Caspar Ja så er vi desværre hjemme igen Det har været helt fantastiske tre uger for os. Lige et par kommentarer vedr vores tur…til den videre udvikling af jeres Borneo program. Alt er gået rigtig godt. Programmet vi fik strikket sammen har fungeret rigtig godt. Det har været meget afvekslende og oplevelsesrigt. Alle arrangementer […]

Rikke

Hej Michael Vi er nu kommet hjem fra en fantastisk rejse til Borneo. Jeg vil gerne sige, at vi er været yderst tilfredse med hele arrangementet. Alt har været klappet og klart, som vi er kommet frem. Vi er blevet mødt af venlige og imødekommende chauffører , så snart vi er trådt ud af et […]

Niels

Kære Michael Hermed lidt feedback. Vi har haft en rigtig god tur – på alle måder. ALLE afhentninger fungerede til perfektion – de stod der hver gang vi kom til et nyt sted. Da vi var rundt imellem de forsekllige junglelodges og på skilpaddeøen var der mange forskellige guider – ikke for mange og den […]

KILIMANJARO

Tina

Hej Michael Det var en fantastisk tur:) og jeg nåede toppen! En god gruppe, men tyskerne var lidt langsomme. Super service på hotellet og gode guides. I øvrigt var dine anbefalinger super mht tøj og træning inden. Jeg skal til Vietnam her til Januar. Arrangerer i nogle ture derude? Mvh Tina

HARZEN

Anonym 2

Vi havde en fantastisk dejlig tur og er meget tilfredse 🙂 Jeg har allerede anbefalet den til flere. Smuk natur og gode hoteller, så det var helt som det skulle være. Vi havde lidt svært ved at finde vej nogle gange, fordi heksen var svær at finde ved nogle stikryds. Men lidt udfordringer skal der […]

UGANDA

Holger og Bodil

Anonym 5

Birgit og Tommy

SAFARI

Anonym 6

ePay / Payment Solutions SIKKER BETALING
ePay / Payment Solutions er PCI-certificeret af VISA / Mastercard, og al kommunikation foregår krypteret via en sikker forbindelse.